بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران❤️ + نظرات بیماران

دکتر سید علی شمسا جراح مغز و اعصاب دیسک و ستون فقرات
دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران + نظرات بیماران : از جمله مشکلات رایجی که افراد ممکن است با آن رو به رو شوند تنگی کانال نخاعی می باشد. این مشکل بسیار دردآور بوده و درصورتی که به موقع درمان نشود فرد را از انجام ساده ترین کار های خود منع خواهد کرد. برای نمونه از این عوارض جدی می توان به بی اختیاری در کنترل مثانه و روده اشاره کرد. بسیاری از افراد ممکن است درصورت پیگیری به موقع با درمان های غیر جراحی بهبود یابند. اما برخی مواقع به دلیل شدید بودن درد و البته به دلیل بی اثر بودن درمان های غیر جراحی افراد چاره ای جز رفتن به زیر تیغ جراحی نخواهند داشت. در این مطلب قصد داریم درباره بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم. 

پیشنهاد میکنیم از ۲ فیلم نظرات بیمار + ۲ صوت توضیحات دکتر شمسا در این صفحه، حتما بازدید کنید.
در این قسمت ↓↓↓ میتوانید صوت دکتر سید علی شمسا (جراح و متخصص مغز و اعصاب ، دیسک و ستون فقرات) در مورد تنگی کانال نخاعی را گوش کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند

بررسی تنگی کانال نخاعی

درباره پخش ویدیو بیمار با تنگی کانال گردن دکتر علی شمسا-https://dralishamsa.com/

در ویدیوی بالا ↑↑↑ می توانید توضیحات دکتر سید علی شمسا و نظر یکی از بیماران عزیز در مورد جراحی تنگی کانال را تماشا کنید.

قبل از اینکه درباره بهترین جراح تنگی کانال نخاعی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم باید درباره خود این معضل توضیحاتی خدمت شما بدهیم. ثبات بالاتنه انسان درگرو ستون استخوانی شکلی می باشد که آن را با نام ستون فقرات می شناسیم. این ستون امکان خم شدن و البته چرخیدن بی مشکل را برای شما فراهم می کند. درصورتی که فرد به تنگی کانال نخاعی مبتلا شود ممکن است در چند قسمت این ساختار باریک شود. برای نمونه می توان به قسمت های زیر اشاره کرد:

  • بخشی که در وسط ستون فقرات قرار گرفته است.
  • بخش هایی که رشته های عصبی به بخش های دیگری انشعاب پیدا می کنند.
  • بخش هایی که بین استخوان های اسپین قرار دارد.

این وضعیت سبب تحمیل فشار به ریشه های عصبی می شود. به همین دلیل در نواحی پایین تنه درد حس می شود. به علاوه اینکه این مشکل ممکن است اختیار دفع ادرار و مدفوع را نیز از فرد بگیرد. نکته دارای اهمیت این است که این عارضه معمولا خود را در سنین بالای 50 نشان می دهد. برای درمان این بیماری بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران می تواند به شما کمک بسیاری کند. در ادامه خدمت شما خواهیم گفت که چرا افراد به تنگی کانال نخاعی مبتلا می شوند. با ما همراه باشید.

تنگی کنال نخاع کمری دکتر علی شمسا
می توانید (تنگی کانال نخاعی گردن) از زبان دکتر سید علی شمسا را گوش کنید:

علل بروز تنگی کانال نخاعی

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی دلایل مختلفی را برای ابتلا به تنگی کانال نخاعی عنوان می کنند. اصلی ترین دلیل این عارضه را می توان ساییدگی و البته پاره شدن صفحات ستون فقرات به دلیل آرتروز می باشد. به همین دلیل است که هرچه سن افزایش یابد احتمال ابتلا به این عارضه بیشتر می باشد. با این حال این مشکل تنها دلیل بروز مشکل تنگی کانال نخاعی نیست. به بیان بهتر تنها افراد مسن در معرض این بیماری نیستند. بلکه افراد جوانی که به انحنای غیرطبیعی ستون فقرات مبتلا هستند نیز ممکن است این مشکل را تحمل کنند. اگر از بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران بپرسید به تومور ها و یا آسیب های نخاعی نیز به عنوان دیگر دلایل این مشکل اشاره می کنند.

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق
شماره نوبت دهی ۷۵۲۵۴۴۰۰-۰۲۱

تنگی کانال نخاعی خود را با چه علائمی نشان می دهد؟

به گفته بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران علائم تنگی کانال نخاعی متعدند. اما مهم ترین این علائم که فرد را از وجود این عارضه باخبر می کنند به شرح زیرند:

  • بروز درد در ناحیه کمر و یا گردن
  • از دست رفتن حس در عضلات بخصوص اندام های تحتانی
  • بروز گرفتگی و درد در اندام های مختلف از جمله اندام های تحتانی
  • از دست رفتن کنترل دفع ادرار و یا مدفوع
  • از دست رفتن نیروی جنسی

در ادامه درباره اصول تشخیص بیماری تنگی کانال نخاعی خدمت شما توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

تنگی کانال نخاعی-https://dralishamsa.com/

تشخیص بیماری تنگی کانال نخاعی

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران برای درمان این بیماری در اولین گام باید تشخیص درستی از خود مطرح کند. این فرد ابتدا اقدام به بررسی علائم فیزیکی و ظاهری شما می کند. سپس این علائم را با برخی عوارض دیگر مقایسه می کند. برای نمونه می توان به آرتریت, لگن و البته زانو اشاره کرد. به علاوه اینکه برخی موارد ممکن است این مشکل را تشدید کنند. برای نمونه میتوان به اختلالات در دستگاه عصبی و البته دستگاه گردش خون و قلب اشاره کرد. روش هایی که بهترین جراح تنگی کانال نخاعی بکار می گیرد تا این بیماری را تشدید کند به شرح زیرند:

  • برداشتن عکس از ستون فقرات با استفاده از پرتو ایکس; این امر با هدف بررسی آرتروز و یا ایجاد خار های استخوانی و البته باریک شدن کانال نخاعی انجام می شود.
  • استفاده از سیستم کامپیوتری برای توموگرافی; این کار از ناحیه پشتی نخاعی انجام می شود. با این کار تصاویر دقیقی از نخاع گرفته می شود.
  • EMG ; این کار با هدف بررسی اعصابی که به پاهای شما می روند انجام می شود.
  • MRI ; این کار با هدف عکسبرداری از نخاع و اعصاب آن انجام می شود.
درباره پخش ویدیو بیمار با کمر درد شدید دکتر شمسا-https://dralishamsa.com/

در ویدیوی بالا ↑↑↑ می توانید توضیحات دکتر سید علی شمسا و نظر یکی از بیماران عزیز در مورد جراحی ستون فقرات را تماشا کنید.

روش های درمانی تنگی کانال نخاعی

به دلیل حساسیت و ظرافتی که ساختار عصبی نخاع دارد جراحی اصلی ترین اولویت برای درمان این بیماری نیست. به همین دلیل درمان های غیر جراحی از سوی پزشکان مختلف در دستور کار قرارمی گیرند. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

ورزش

استفادهاز ورزش برای حفظ و تقویت توان عضلات پا گزینه بسیار خوبی می باشد. این کار هم به بهبود تعادل افراد کمک می کند و هم سبب می شود که فرد در ناحیه پا ها احساس درد کمتری داشته باشد. اگر به دنبال بهترین حرکات برای کنترل درد خود هستید بهتر است به سراغ یک فیزیوتراپیست بروید.

استفاده از دارو برای درمان

برای درمان قطعی این عارضه دارویی وجود ندارد. اما می توان از دارو های مسکن و برطرف کننده التهاب استفاده کرد. برای نمونه می توان به دارو هایی مانند استامینوفن و یا دارو های غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن اشاره کرد. به علاوه اینکه ممکن است در این مسیر دارو های دیگری نیز تجویز شوند. دارویی که به کمک آن ها درد و اسپاسم عضلانی کاهش می یابند. این کار معمولا از روی روماتولوژیست ها صورت می گیرد.

تزریق کردن ماده کورتیزون

علت تنگی کانال نخاعی دکتر شمسا

یکی دیگر از درمان های غیر جراحی درمان به کمک تزریق کردن کورتیزون می باشد. این کار می توان در تسکین دادن موقت و حتی در برخی مواقع در تسکین دائمی کمک شایانی کند. اما نکته دارای اهمیت این است که این روش یک روش عامه پسند نمی باشد. این روش درمانی یک روش سرپایی است. در بیمارستان و یا کلینیک می توانید این درمان را پیش ببرید.

جراحی تنگی کانال نخاعی

درصورتی که درمان های غیر جراحی برای درمان درد شما پاسخگو نباشند آنگاه بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران راه جراحی را پیش می گیرد. جراحی تنگی کانال نخاعی خود دارای روش های مختلفی می باشد. اینکه کدام روش پیش گرفته شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای نمونه سن بیمار و البته شرایط جسمانی بیمار از اصلی ترین این عوامل هستند.

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران و ویژگی های آن

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق
شماره نوبت دهی ۷۵۲۵۴۴۰۰-۰۲۱

کمی قبل تر اشاره کردیم که بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران می تواند مشکل تنگی کانال نخاعی را به شکلی کاملا حرفه ای برطرف کند. اگر شما هم قصد دارید جراحی بی دردسری را تجربه کنید باید بهترین جراح تنگی کانال نخاعی را دریابید. در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران اشاره خواهیم کرد.

آگاهی به مشکلات ستون فقرات

قطعا خواسته شما جراحی است که به پیچیدگی های مغز و نخاع و البته ستون فقرات آگاه باشد. بهتر است جراحی که انتخاب می کنید آنقدر باتجربه باشد که با یک نگاه مشکل را تشخیص دهد. به بیان بهتر با یک نگاه تشخیص دهد که در بدن شما چه در حال رخ دادن است. به طوری که از لحظه ورود بیمار به اتاق جراح می تواند تشخیص دهد که مشکل او چیست.

درمان تنگی کانال نخاعی دکتر سید علی شمسا

درک بالا

بهترین کار برای خلاص شدن بی دردسر از این درد یافتن جراحی است که شما را درک کند. به بیان بهتر جراح باید شکایات شما از دردی که می کشید را جدی بگیرد. باید به خوبی به شما گوش کرده و البته که برای نگرانی های زمان خرج کند.

آمار مناسب از موفقیت

تعداد جراحی های بالای یک پزشک خیال ما را از بابت تجربه یک عمل موفقیت آمیز راحت می کند. پس حتما هنگام بررسی برای انتخاب بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران نگاهی به سوابق او داشته باشید. قطعا سلامت شما دارای اهمیت بسیاری می باشد. به خصوص سلامت ستون فقرات و نخاع اهمیت بسیار بالایی را برخوردار می باشد. چرا که آسیب به نخاع فلج شدن فرد را ممکن است درپی داشته باشد.

دکتر سید علی شمسا با داشتن بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق و بیش از ۱۰ سال تجربه ،از بهترین جراحان تنگی کانال نخاعی در تهران می باشند.

شما عزيزان میتوانید عکس های MRI خود را برای دکتر ارسال کنید تا به صورت رایگان بررسی شود و توضيحات لازم توسط دکتر شمسا به شما ارسال شود.

آدرس مطب :

تهرانجردنبلوار آفریقابالاتر از خیابان تندیسساختمان گلهاپلاک ۱۵۱طبقه سوم

شماره تلفن نوبت دهی :

021-75254400

021-75254229

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران برای شما توضیحاتی را ارائه کردیم. درباره این بیماری و روش های درمانی آن و البته ویژگی هایی که جراح این عمل باید داشته باشد هم خدمت شما توضیحات کاملی ارائه شد. این بیماری آنقدر دردناک است که گاهی اختیار ساده ترین کارها را از فرد می گیرد. بنابراین برای درمان به موقع آن باید پیگیر بود. امیدواریم با خواندن این مطلب با صفر تا صد این عارضه و هرآنچه که در مسیر این عارضه باید تجربه کنید آشنا شده باشید. می توانید سوالات خود را در بخش نظرات یا دیدگاه این مطب ،از دکتر شمسا بپرسید.

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا
بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفقیت آمیز
شماره نوبت دهی ۷۵۲۵۴۴۰۰-۰۲۱

مطالب مرتبط :

جراحی تنگی کانال نخاعی

ادرس پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/dralishamsa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میتوانید آن را به اشتراک بگذارید
دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا
بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفقیت آمیز