دکتر سید علی شمسا در ساوه – آدرس مطب + شماره تلفن و نوبت دهی

دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳
دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳

در این مطلب تصمیم داریم یکی از متخصصان شناخته شده در حوزه ستون فقرات و متبحر در زمینه بیماری های مغز و اعصاب را خدمت شما معرفی کنیم. دکتر سید علی شمسا در ساوه و تهران سالهاست که عمل های جراحی ستون فقرات و البته مغز و اعصاب را انجام داده و به دلیل همین تعدد عمل های جراحی موفق شناخته می شود. ممکن است یکی از او به عنوان دکتر ارتوپد ساوه و دیگری از او به عنوان دکتر مغز و اعصاب در این شهر یاد کند. اما ممکن است برخی از شما شناخت زیادی از این پزشک متخصص نداشته باشید. ما در این مطلب شما را به طور صفر تا صد با دکتر علی شمسا ساوه آشنا خواهیم کرد.

آدرس مطب تهران:
تهران – جردن – بلوار آفریقا – بالاتر از خیابان تندیس – ساختمان گلها – پلاک ۱۵۱ – طبقه سوم

شماره تلفن نوبت دهی :
۰۲۱-۷۵۲۵۴۴۰۰
۰۲۱-۷۵۲۵۴۲۲۹

آدرس مطب ساوه:

 

در این قسمت ↓↓↓ میتوانید صوت دکتر سید علی شمسا (جراح و متخصص مغز و اعصاب ، دیسک و ستون فقرات) در مورد تنگی کانال نخاعی را گوش کنید.

درباره پخش ویدیو بیمار با تنگی کانال گردن دکتر علی شمسا-https://dralishamsa.com/

آنچه در این مقاله خواهید خواند

درباره دکتر علی شمسا در ساوه

همانطور که گفتیم حوزه فعالیت های دکتر علی شمسا در ساوه حوزه ستون فقرات و البته مغز و اعصاب می باشد. دکتر شمسا در ساوه و تهران مطب دارد وبه طبابت مشغول است. بد نیست به طور خلاصه نگاهی به دستاورد های علمی دکتر سید علی شمسا بیاندازیم:

  • دکتر شمسا  عضو انجمن جراحی ایران و اروپا هستند.
  • در طول رزومه دکتر علی شمسا بیش از 5000 عمل موفق ثبت شده است.
  • عمل های جراحی موفق ایشان در حوزه های مغز و اعصاب ، دیسک و ستون فقرات بوده است.

 

مهم ترین فعالیت های پزشکی دکتر شمسا ساوه به شرح زیرند:

  • جراحی دیسک کمر
  • جراحی دیسک گردن
  • جراحی مغز واعصاب
  • جراحی تنگی نخاع
  • جراحی سر خودرگی مهره
  • برطرف کردن مشکل جا به جایی مهره در کمر و گردن
  • …………

دکتر علی شمسا در برنامه های تلویزیونی نیز توصیه های لازم را به مردم ارائه می کنند. برای نمونه می توان به برنامه شناخته شده طبیب اشاره کرد. برنامه ای که در حوزه پزشکی و درمان بوده وپزشک های مختلف از جمله دکتر سید علی شمسا بهبه عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشته و در زمینه تخصص خود توصیه های کارشناسی خود را ارایه میدهند.

آدرس مطب و بیمارستان دکتر

قطعا هر بیماری برای مراجعه به پزشک باتجربه و متخصص نیاز دارد تا درباره آدرس مطب پزشک اطلاعاتی را بدست بیاورد. آدرس مطب دکتر علی شمسا ساوه, میدان شهدا, امام خمینی 5, ساختمان پزشکات الغدیر می باشد. اما قرار نیست برای نوبت دهی دکتر علی شمسا ساوه را تنها انتخاب کنید. چرا که ایشان در تهران نیز خدماتی را ارائه می کنند. برای مراجعه به دکتر علی شمسا در تهران می توانید به تهران, بلوار آفریقا و خیابان تندیس سری بزنید.

از طریق شماره تلفن های تماس که کمی بعدتر در همین مطلب خواهیم گفت می توانید درباره زمان های حضور ایشان در مطب های مختلف باخبر باشید. ممکن است که مشکلات مربوط به مهره های گردن و کمرشما را آزرده کرده باشد. همچنین ممکنه است مواردی مانند عدم تعادل راه رفتن و یا بی اختیاری تکلم, بی اختیاری ادرار و یا کلا حرکات بی اختیار شما را نگران کرده باشد. اما هم اکنون می توانید به منظور درمان این درد ها و تشخیص بیماری خود به مطب دکتر علی شمسا  در ساوه یا تهران سر بزنید.

دکتر سید علی شمسا جراح مغز و اعصاب دیسک و ستون فقرات
دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳

شماره تماس مطب و بیمارستان

بسیاری از افراد ممکن است از راه دور نام یک پزشک متخصص را بشنوند. قطعا افراد به دنبال سفر از شهر های دور به شهر مقصد برای ویزیت شدن آن هم بدون اطلاع از روز های نوبت دهی نیستند. به همین دلیل ابتدا باید درباره روز های حضور متخصص در مطب اطلاعات کافی را بدست آورد. سپس به سراغ رزرو نوبت از راه دور و یا مراجعه حضوری کرد. اگر شما هم قصد دارید درباره روز های حضور دکتر علی شمسا در ساوه اطلاعاتی را بدست بیاورید و یا از زمان های فعالیت های ایشان در مطب تهران باخبر شوید راه های ارتباطی زیر می توانند به شما کمک کنند:

  • بخش نوبت دهی وبسایت
  • شماره تماس برای ویزیت دکتر شمسا در ساوه : 09356553288
  • شماره تماس برای ویزیت دکتر شمسا در تهران : 75254400-021
دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳
دکتر سید علی شمسا در برنامه طبیب شبکه ۳

نوبت دهی آنلاین و بررسی آنلاین تصاویر MRI

در بخش قبل به این مورد اشاره کردیم که افراد به دنبال این هستند تا از راه های دور برای مراجعه به پزشک نوبت بگیرند. در بخش قبل به نوبت گیری از راه دور از طریق شماره تماس اشاره کردیم. اما این را بدانید که برای کسب نوبت می توانید راه بهتری را پیش بگیرید. امکان دریافت نوبت ویزیت دکتر علی شمسا از طریق بستر اینترنت و به صورت آنلاین فراهم شده است. این ویژگی یک خبر بسیار خوب برای افرادی است که از راه های دور قصد مراجعه به ایشان و به خصوص مراجعه به مطب تهران ایشان را دارند. چرا که این روزها طیف وسیعی از بیماران مراجعه کننده به پزشکان متخصص مستقر در پایتخت از شهرستان می آیند.

شما می توانید از طریق وب سایت ایشان و با انتخاب گزینه نوبت دهی آنلاین این امکان را برای خود فراهم کنید. البته که نوبت دهی آنلاین تنها یکی از خدمات آنلاین ایشان می باشد.دکتر شمسا امکان بررسی عکس های MRI را نیز از طریق وب سایت خود فراهم کرده اند. تنها شما باید در بخش مربوطه از بین نوبت دهی ویزیت و یا بررسی عکس MRI یکی را انتخاب کنید تا  امکان ارسال عکس در واتساپ برای شما فراهم شود. حتما می دانید که عکس های MRI در حوزه پزشکی مغز و اعصاب چه اهمیتی دارند. حال برای نشان دادن این عکس ها بجای معطل شدن کافی است که از طریق اینترنت اقدام کنید.

سخن آخر

در این مطلب درباره دکتر علی شمسا به عنوان یکی از پزشکان متخصص ستون فقرات و دستگاه عصبی در شهرستان ساوه و البته در پایتخت صحبت کردیم. شاید پزشکان متخصص به دلیل تخصصی بودن کارشان درست در روزهایی که مدنظر شماست نتوانند به شما نوبت دهند. اما امکان نوبت دهی آنلاین و ویزیت آنلاین عکس های MRI دست کم شما را از اتلاف وقت نجات می دهد. درباره فعالیت های دکتر علی شمسا نیز برای شما توضیحات کاملی ارائه شد. دانستید که ایشان حدود 5000 هزار عمل جراحی موفقیت آمیز داشته اند. به علاوه اینکه عضو انجمن جراحان ایران و اروپا هستند.

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا
بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفقیت آمیز
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میتوانید آن را به اشتراک بگذارید