【بهترین جراح ستون فقرات در تهران❤️ 】دکتر سید علی شمسا

بهترین جراح ستون فقرات تهران دکتر سید علی شمسا

بهترین جراح ستون فقرات در تهران :

یک جراح ستون فقرات باید از چه مشخصه هایی برخوردار باشد تا از آن به عنوان بهترین یاد شود؟ در این مطلب تصمیم داریم به پاسخ این سوال برای شما بپردازیم. قطعا می دانید که جراحی ستون فقرات یکی از بهترین و حساس ترین جراحی هایی است که افراد ممکن است متحمل شوند. عوامل مختلفی سبب می شوند تا بسیاری از افراد به شکلی ضروری به این جراحی نیاز پیدا کنند. در ادامه این مطلب هدف ما این است که درباره بهترین جراح ستون فقرات در تهران توضیحات کاملی را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از ۲ فیلم نظرات بیمار + ۲ صوت توضیحات دکتر شمسا در این صفحه، حتما بازدید کنید.
در این قسمت ↓↓↓ میتوانید صوت دکتر سید علی شمسا (جراح و متخصص مغز و اعصاب ، دیسک و ستون فقرات) در مورد تنگی کانال نخاعی را گوش کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند

درباره پخش ویدیو بیمار با تنگی کانال گردن دکتر علی شمسا-https://dralishamsa.com/

بهترین جراح ستون فقرات در تهران کیست؟

در ویدیوی بالا ↑↑↑ می توانید توضیحات دکتر سید علی شمسا و نظر یکی از بیماران عزیز در مورد جراحی تنگی کانال را تماشا کنید.

اگر قرار باشد به این سوال مهم پاسخ بدیم باید به فاکتور های مختلفی باید توجه کنیم. از مهم ترین این فاکتور ها مهارت جراح در انجام دقیق ترین معاینات و البته دقت در یافتن علت می باشد. به بیان بهتر پیش از اینکه فرایند جراحی شروع شود پزشک باید به خوبی علت را تشخیص دهد. طوری که با این تشخیص درست و دقیق بتوان زمان دقیقی را برای بهبودی فرد تعیین کرد. اطلاع از بروزترین مطالب علمی در این حوزه و برخورداری از تخصص کافی در زمینه این عمل های جراحی از دیگر ویژگی هایی است که باید پزشک جراح ستون فقرات داشته باشد.

سابقه کاری موفق و درخشان

اگر قصد دارید که ستون فقرات خود را به تیغ یک جراح بسپارید باید حتما از سوابق جراحی های این فرد باخبر باشید. باید به خوبی ببینید که سابقه این فرد در زمینه جراحی ستون فقرات و جراحی های مشابه مانند تنگی کانال نخاعی به چه ترتیب بوده است. به علاوه اینکه رضایت بیماران را هم باید در نظر داشته باشید. با این کار می توانید به میزان واقع بینانه ای موفقیت خود را پیش بینی کنید. هرچه میزان جراحی های موفق این پزشک بیشتر باشد می توانید احتمال بیشتری برای درمان قطعی خود بدهید. یکی دیگر از فاکتور های مهم دیگر این است که روش درمانی مناسب اتخاذ شود. دکتر باید به خوبی شرایط و وضعیت بیمار را بررسی کند. در گام بعدی درصورتی که امکان درمان های دیگر غیر از جراحی باشد این درمان های پیش گرفته می شوند. درصورتی که این روش ها پاسخگو نبودند باید به سراغ جراحی رفت.

تعداد جراحی های بالای یک پزشک خیال ما را از بابت تجربه یک عمل موفقیت آمیز راحت می کند. پس حتما هنگام بررسی برای انتخاب بهترین جراح ستون فقرات تهران نگاهی به سوابق او داشته باشید. قطعا سلامت شما دارای اهمیت بسیاری می باشد. به خصوص سلامت ستون فقرات و نخاع اهمیت بسیار بالایی را برخوردار می باشد. چرا که آسیب به نخاع فلج شدن فرد را ممکن است درپی داشته باشد.

دکتر سید علی شمسا با داشتن بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق و بیش از ۱۰ سال تجربه ،از بهترین جراحان ستون فقرات در تهران می باشند.

شما عزيزان میتوانید عکس های MRI خود را برای دکتر ارسال کنید تا به صورت رایگان بررسی شود و توضيحات لازم توسط دکتر شمسا به شما ارسال شود.

آدرس مطب :

تهرانجردنبلوار آفریقابالاتر از خیابان تندیسساختمان گلهاپلاک ۱۵۱طبقه سوم

شماره تلفن نوبت دهی :

021-75254400

021-75254229

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا بررسی و مشاوره رایگان تصاویر MRI
می توانید (تنگی کانال نخاعی گردن) از زبان دکتر سید علی شمسا را گوش کنید:
تنگی کنال نخاع کمری دکتر علی شمسا

ارتباط گیری درست با بیماران

ارتباط پزشک با بیمار باید شکلی سنجیده و صمیمی باشد. بیمار به دلیل وضعیت خود ممکن است در شرایط مناسبی قرار نداشته باشد. به همین دلیل باید با مراعات و البته صمیمیت کافی با بیمار برخورد کرد. اعتماد بیمار به پزشک برای انجام عمل جراحی فاکتور مهمی می باشد. به همین دلیل باید رفتار پزشک به اندازه صمیمانه و توام با دلسوزی باشد که بیمار بتواند به او اعتماد کند.

آشنایی با بیماری های ستون فقرات

قبل از مراجعه به متخصص مغز و اعصاب جهت جراحی ستون فقرات بد نیست درباره بیماری های این ناحیه بدانید. درصورتی که در ناحیه کمر خود حس درد شما را آزار می دهد برای تشخیص علت درد باید اقدام کرد. اما بسیاری از افراد مردد هستند که برای این مشکل باید به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنند و یا متخصص ارتوپد برای تسکین این درد گزینه مناسبی می باشد؟ متخصص ستون فقرات گزینه مناسب برای شما در این شرایط می باشد. مهم ترین بیماری هایی که در ناحیه کمر ممکن است بروز کنند به شرح زیرند:

  •  آرتروز کمر
  •  آسیب دیدگی در مهره های ستون فقرات کمر
  •  بروز تومور در ناحیه ستون فقرات کمر
  •  بیرون زدگی های ستون فقرات که به دیسک کمر معروف هستند.
  •  ضربات وارده به استخوان های ناحیه کمر
  •  آسیب و تغییر وضعیت مفاصل کمر
  •  هرگونه وضعیت غیرعادی در دست ها که معموال درپی آسیب ایجاد می شوند.
  •  آسیب های ورزشی که به استخوان های کمر وارد می شوند.

در ادامه درباره مهم ترین روش های جراحی ستون فقرات صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

درباره پخش ویدیو بیمار با کمر درد شدید دکتر شمسا-https://dralishamsa.com/

در ویدیوی بالا ↑↑↑ می توانید توضیحات دکتر سید علی شمسا و نظر یکی از بیماران عزیز در مورد جراحی ستون فقرات را تماشا کنید.

روش های مختلف جراحی ستون فقرات

در این بخش از صفر تا صد درباره روش های مختلف جراحی ستون فقرات برای شما خواهیم گفت. 

دیسککتومی

این عمل زمانی انجام می شود که دیسک بین مهره ای سبب ورود فشار به ریشه عصبی نخاع بشود. در این صورت پزشک متخصص با برداشتن این قسمت فشار را از روی ریشه های عصبی برخواهد داشت. اگر بیرون زدگی فتق و یا دیسک بین مهره ای در فرد رخ داده باشد این روش بسیار مناسب برای برطرف کردن مشکل می باشد. این روش خود دارای دو روش می باشد که میکرودیسککتومی و نیز دیسککتومی آندوسکوپ نام این دو روش می باشند. روش دوم نسبت به روش اول از نظر تهاجمی بودن در سطح کمتری بوده و می توان تنها با ایجاد برشی کوچک در بافت های اطراف ستون فقرات این روش را انجام داد.

جراحی مربوط به تنگی کانال نخاعی

هدف از این جراحی این است که فصای ریشه های عصبی عبور کننده از کانال نخاعی بیشتر شود. در این صورت دردی که به التهاب شبکه عصبی مربوط می باشد کاهش خواهد یافت. روش های مختلفی برای این بیماری موردنرر بیمار می باشند. برای نمونه می توان به یکی از روش های المینکتومی و یا المینوتومی و البته فورامینوتومی اشاره کرد. تنگی کانال نخاعی در دنیای امروز یک عارضه بسیار شایع می باشد. البته تنگی کانال نخاعی هم مانند سایر بیماری های این ناحیه شاید با درمان های غیر جراحی تسکین یابد. اما درصورت شدت بسیار این بیماری راهی جز جراحی نخواهد ماند. در موارد شدید تنگی کانال نخاعی بیمار حتی بر تخلیه روده و مثانه خود هم کنترل نخواهد داشت.

علایم تنگی کانال نخاعی www.dralishamsa.com

فیوژن ستون فقرات

این جراحی در بیماری ها و ناهنجاری های مربوط به ستون فقرات کمر کاربرد بسیاری دارد. برای نمونه فتق دیسک بین مهره ای , شکستگی و یا سرخوردگی مهره ها و البته بروز تومور در این ناحیه به کمک این روش قابل درمان هستند. به کمک این جراحی و با استفاده از تجهیزات پیچ و مهره مانند مهره ها سرجای خود تثبیت می شوند. در این صورت مهره هایی که دچار لقی شده اند سرجای خود تثبیت می شوند.

بهترین جراح ستون فقرات در تهران : نتیجه گیری

مهم ترین توصیه ای که برای جراحی هایی مانند جراحی ستون فقرات که در دسته جراحی های حساس داریم این است که به سراغ پزشکان و متخصصانی بروید که دارای تخصص و دانش کافی در این زمینه هستند. بیماری هایی مانند آسیب های ستون فقرات و یا بروز تومور در این ناحیه و البته تنگی کانال نخاعی بدلیل اینکه در مجاورت ساختار حساس نخاع قرار گرفته اند برای درمان شدن نیاز به ابتکار عمل یک پزشک کاربلد دارند. خوشبختانه در کشور ما کم نیستند متخصصانی که به خوبی به اصول درمان این ناهنجاری های ستون فقرات مسلط هستند. اما سوالی که بسیاری از افراد دارند این است که بین نورولوژیست و جراح مغز و اعصاب چه تفاوتی وجود دارد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا بررسی و مشاوره رایگان تصاویر MRI

چه تفاوتی بین نورولوژیست و جراح مغز و اعصاب وجود دارد؟

بسیاری از افراد به دلیل شباهت هایی که بین متخصص مغز و اعصاب و نورولوژیست وجود دارد هر دوی این موارد را یکسان می دانند. بیمارانی که مشکلشان به حوزه مغز و اعصاب مربوط می شود توسط نورولوژیست و یا جراح مغز و اعصاب مورد درمان قرار می گیرند. بیمار متناسب با شناخت کم و یا زیادی که از بیماری خود دارد به یکی از موارد مذکور مراجعه می کند. به کمک جراح مغز و اعصاب هرگونه آسیب به مغز و نخاع درمان می شود. برای نمونه فرض کنید فردی بعد از آسیب در ورزش دوچرخه سواری آسیب می بیند. آسیب های وارده به مغز و سایر بخش های سیستم عصبی ایشان توسط جراح مغز و اعصاب درمان می شود. به مواردی که توسط جراح مغز و اعصاب درمان می شود تومور ها و یا فلج مغزی را هم باید اضافه کرد.

قیمت جراحی ستون فقرات در تهران

<<شما می توانید مشکل یا بیماری خود را از طریق بخش ارسال تصاویر MRI برای دکتر شمسا به صورت رایگان ارسال کنید تا هم شما را در مورد بیماری ستون فقرات خود راهنمایی کنند هم هزینه هر عمل و بیمه های مختلف را برای شما بازگو کنند.نکته قابل توجه :تمامی عمل های دکتر شمسا با هزینه اعلام شده توسط دولت انجام میشود.>>

در تعیین قیمت جراحی ستون فقرات در تهران عوامل مختلفی نقش دارند. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  نوع عمل جراحی
  2.  دستمزد جراح و تیم دستیار
  3.  هزینه های جانبی عمل
  4.  نوع بیمه ای فرد را تحت پوشش قرار داده است
  5.  هزینه های بیمارستان

در ادامه تمامی موارد بالا را توضیح خواهیم داد. 

نوع عمل جراحی

کمی بالاتر درباره روش های مختلف عمل جراحی مربوط به عارضه های ستون فقرات برای شما صحبت کردیم. هر روش جراحی سختی و اسانی های خاص خودش را داراست. به علاوه اینکه برای انجام روش های جراحی مختلف نیاز به تجهیزات خاصی ممکن است حس شود. همین عوامل سبب می شود تا قیمت جراحی ستون فقرات به روش های مختلف متفاوت باشد. هرچه روش آسان تر انجام شود و البته به تجهیزات کمتری نیاز باشدهزینه روش عمل کمتر خواهد بود.

تنگی کانال نخاعی-https://dralishamsa.com/

دستمزد جراح و تیم دستیار

جراح برای انجام چنین عمل های حساسی قطعا هزینه های خودش را دریافت می کند. بسته به اینکه جراح از چه تیمی برخوردار می باشد و یا سابقه و تجربه دکتر به چه میزان باشد هزینه این عمل جراحی بیشتر خواهد بود. البته که این مورد نباید سبب بشود که برای دریافت خدمات جراحی به سراغ جراحان کم سابقه و کم تجربه بروید. چرا که قطعا احتمال موفقیت آمیز بودن عمل در این صورت خیلی زیاد نخواهد بود. به علاوه اینکه باید در این باره به فکر عوارض بعد از عمل هم باشید. بنابراین اگر به دنبال کمترین عوارض بعد از عمل و بیشترین احتمال موفقیت آمیز بودن جراحی هستید خیلی به فکر هزینه های جراحی نباشید و از بیمه خود استفاده کنید.

هزینه های جانبی عمل

برخی هزینه کردن ها بعد از عمل برای درمان سریع و کاهش سختی های بعد از عمل الزامی هستند. برای نمونه می توان به هزینه های دارو های بیمار اشاره کرد. برای نمونه فرد برای تسکین درد های بعد از عمل نیاز دارد تا از دارو های مسکن استفاده کند. 

درمان تنگی کانال نخاعی دکتر سید علی شمسا

هزینه های بیمارستان

ممکن است بعد از عمل جراحی نیاز باشد یک یا چند روزی را در بیمارستان بمانیم. ماندن در بیمارستان هزینه خودش را داراست. هرچه روز های بیشتری را در بیمارستان بمانید هزینه های شما بیشتر خواهند بود. اینکه چند روز در بیمارستان می مانید معمولا به تشخیص پزشک متخصص و البته وضعیت خودتان و روشی که به کمک آن عمل شده اید دارد.

دکتر شمسا معمولا اکثرا بیماران را فقط یک روز در بیمارستان بستری میکند.

نوع بیمه ای که فرد را تحت پوشش قرار داده است

انواع مختلفی از خدمات بیمه ممکن است افراد را پوشش دهند. برای نمونه می توان به بیمه های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه های تکمیلی مانند بیمه طالیی و …. اشاره کرد. اینکه بیمه چقدر هزینه های عمل را کم می کند هم در تعیین هزینه هایی که درنهایت باید پرداخت کنید نقش دارد.

نکات بعد از عمل جراح ستون فقرات در تهران

علت تنگی کانال نخاعی دکتر شمسا

بعد از عمل جراحی ستون فقرات یکی از اشتباه ترین کار هایی که می توانید انجام دهید فعالیت های سنگین می باشد. از برداشتن اجسام سنگین گرفته تا دویدن سریع و … . استراحت کردن بی نقص شما ارتباط مستقیمی با بهبودی سریع شما دارد. به علاوه اینکه مصرف به موقع دارو ها و البته سر زدن های منظم به فیزیوتراپ و پزشک متخصص خود هم دارای اهمیت بسیاری می باشد.

سخن آخر

 در این مطلب درباره بهترین جراح ستون فقرات در تهران و البته ویژگی هایی که این فرد باید داشته باشد صحبت کردیم. جراحی ستون فقرات یکی از حساس ترین جراحی هایی است که فرد می تواند متحمل شود. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم توضیحات کاملی درباره صفر تا صد این جراحی و عارضه های ستون فقرات برای شما بدهیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به طور کامل درباره بهترین جراح ستون فقرات در تهران اطالعات کاملی را بدست آورده باشید. 

دکتر سید علی شمسا
جراح و متخصص مغز و اعصاب , دیسک و ستون فقرات
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و اروپا
بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفقیت آمیز

ادرس پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/dralishamsa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میتوانید آن را به اشتراک بگذارید